torsdag 19 december 2013

Trogna följeslagare

Jag har förstått att det har varit problem att kommentera på denna bloggen innan, men nu hoppas jag att jag har löst detta problemet :)

Nu har jag och min trogna följeslagare Angie varit i Frillesås på en joggingtur.....det är lite ljusare där vid den här tiden <3
Nu brukar jag normalt sett alltid ha reflexväst på hundarna när det är mörkt och vi är ute, men naturligtvis fann jag ingen i rätt storlek precis när vi skulle ge oss iväg, men vi sprang inte vid några vägar iaf :)




5 kommentarer:

  1. Så bra, nu funkar det ju att kommentera :-) Ska bli kul att följa din nya blogg!!
    Så fin hon är Angie <3

    Kram <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kanon, bra att ni informerar när det är något galet :)

      Ja, hon är allt en riktig fining

      Kram <3

      Radera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Fina Angie! Fick du mitt mail som jag skickade via din hemsida? Tänkte om det inte heller har fungerat.
    Puss till sötnosen <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu är meddelandefältet i kontakter fixat, men jag fick inte ditt mail då....skicka gärna igen är du snäll :)

      Hon pussar tillbaka <3

      Radera