tisdag 19 augusti 2014

Filmstjärnor mm

Oj vad tiden rusar iväg och eftersom det gick från högsommarvärme till kall, ruggig höst så känns det som tiden tog lite extra fart där.

I fredags eftermiddag hade vi tack och lov ett kanonväder fortfarande då vi efter en filminspelning i Varberg nu går under namnet Nisusanne (det finns visst någon liknande familj i USA har jag hör nu, Brangelina eller nått).
Det var iaf jätteroligt att får vara med i denna pilotfilm och det kändes ju helt naturligt att springa runt i Varberg med jättekrokodil, cyklop och snorkel, hund med badring mm ;)
Simon fick även en egen replik och var jätteduktig (Leo skall också bli filmad ännu en gång längre fram).
Nu håller vi tummarna Lena, lycka till!!!

 
 
I lördags var vi på Vildsvinsfest i Kalv, god mat och trevligt sällskap med många skratt.
Tack Nettan och Hasse!
 
Så började skolan i måndags igen och jag trodde för ett ögonblick att jag var tvungen att åka iväg och hämta mina "små" gossar (men hävdade mig för deras skull ;) )......shit vad jag längtar när dom inte är hemma.
Ja, ja, det är väl bara att vänja sig igen :) .
 
Vi har haft flera jättetrevliga besök som vill titta på våra hundar och till helgen kommer det några familjer till.
 
Vad det gäller valparna, så är allt toppen och en kull som äter som dom får man leta efter, väldigt söta, matglada små troll <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar