lördag 28 mars 2015

Får jag lov att presentera

Äntligen är hon här!
I många år har jag haft en dröm om att få äga en aussie (Australian Shepherd), när jag sedan fick upp ögonen på att det fanns en mindre variant på denna rasen så blev längtan efter denna Mini aussie (Miniature American Shepherd) enorm.
Så i onsdags var det äntligen dags, då åkte jag och Julia till Trollhättan för att hämta hem drömmen......shit, det tog inte många sekunder förrän jag (och Julia också kan jag lova) blir helt förälskade i denna lilla gosiga, busiga, mysiga lilla flicka.

Hela flocken välkomnade nykomlingen med öppna tassar och allt fungerar kanonbra.
Nu hoppas jag bara att hon blir den träningskompisen jag önskar, då hade lyckan varit total :)
 
Alltid gott om man kan få hjälp med bloggen framöver så det inte blir så långt mellan inläggen
 
Lilla Corazón blev 4 veckor i onsdags och har nu flyttat ut i vardagsrummet.
Det bästa som finns är nog att bädda ner sig i jättefilten enligt denna lilla goding
 

2 kommentarer: