lördag 8 februari 2014

Tjena!

Ja, nu har det gått ett tag sedan jag skrivit, men jag har haft fullt upp med att leka med min present (eller innehållet i den).
Hundarna som inte kommer att ställas i år, åker på att få lite grooming på hög nivå.....senast var det stackars Kompiz som blev testhund för en Pomeranianklippning (nu blev det ju inte hundra som en Pom, men det kan ju bero på att hon inte riktigt har den underullen eftersom hon är en Klein ;) ).
 
 
Idag har hon åkt på en kort pälsklippning med sax (ingen maskinsax alls) och när jag får hem min nya maskinsax så blir det en kortkort frisyr inför våren och sommaren :)
 
Nu skall vi se om jag kan klippa ner någon eurasier.....nä jag skoja, så roligt skall vi inte ha, men Julias Toya ligger väldigt risigt till när maskinsaxen har kommit :D
 
Så vill jag säga GRATTIS PIA OCH BILLY då Billy (Kitune's Rolly) fick patella och hjärta UA igår!! <3
 
 
 
 
 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar