lördag 5 april 2014

150 knyck

Just nu går livet i 150 knyck......jag jobbar heltid på en förskolan under en månad framåt och eftersom jag går instuktörsutbildning (som är under ett år), så blir det galet mycket att läsa, skriva och träna mellan våra träffar.
Första träffen var den 21-23 maj då vi satt vid skolbänken 23 timmar, denna helgen blir det 16 timmar.
Jag kan lova att det känns i både knopp och kropp, helt slut i huvudet av all inlärning och värk i framför allt knäna av att sitta så mycket, trots att det är mycket praktiskt detta tillfälle.
Utbildningen är SUPERBRA och jag älskar att tillbringa helger i Göteborgs Hundarena tillsammans med de andra deltagarna, de duktiga lärarna och sist men inte minst, med goa, duktiga Humlan <3
Efter en timmas träning så var det dags för lektion igen och alla hundar sov gott

Det tar hårt med hjärngympa för både hundar och förare





3 kommentarer:

  1. Tala om fullt ös men så länge som det är kul så funkar det ju :). Vad för slags instruktörsutbildning? Låter ju jättespännande!! Tjatade ju bara om mitt sist vi pratades vid, sorry :(.
    Kram <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera
    2. Oj, nu tog jag visst bort det jag skrev, så vi tar om det igen :D

      Nej sluta, det gjorde du inte alls <3
      Förhoppningsvis blir jag en dag certifierad Hundinstruktör/allmäninstruktör :) Kram <3

      Radera