tisdag 8 april 2014

TACK

Så kom Eurasierbladet idag och till min glädje var det många fina Kitune's-hundar på kort plus en jättefin text från Kitune's Hera "Nahlas" matte, två champion-annonser inskickat av mig på Kitune's Michael Jackson och Kitune's Perdita och inte nog med detta.......tittar man på:
2013 ÅRS MEST FRAMGÅNGSRIKA EURASIER
5:A KITUNE'S PERDITA "ZELDA"

2013 ÅRS TOPP 10 TIKAR 
3:A KITUNE'S PERDITA "ZELDA"
10:A KITUNE'S JILL JOHNSON

2013 ÅRS TOPP 10 HANAR
3:A KITUNE'S MICHAEL JACKSON "HILDING"
4:A KITUNE'S ELVIS PRESLEY "BIRGER"

2013 ÅRS MEST FRAMGÅNGSRIKA KENNEL
2:A KITUNE'S KENNEL

Tusen TACK alla ni underbara valpköpare för att ni ställer ut, tränar, delar med er men framför allt att ni älskar "mina" små Bumbibjörnar!!! <3
GRATTIS FAMILJEN DYBERG OCH FAMILJEN FRISK till de otroligt fina placeringarna








9 kommentarer:

  1. Grattis till fina valpar, valpköpare OCH bra resultat :)

    Ang förra inlägget, ville jag tala om att dygnet har BARA 24 timmar ;)

    Ta hand om dig, kramis Nina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket Nina jag är lyckligt lottad som har så goa valpköpare och "valpar" :)

      Va, har det.....jo, jag vet, men jag önskar verkligen att det vore fler timmar per dygn just nu :)

      Detsamma, kramar Susanne <3

      Radera
  2. Tack själv världens bästa uppfödare!! <3. Men mycket av våra framgångar ligger i att du alltid finns där för oss i alla lägen, du är bara bäst <3

    Kram <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack goa Nettan, jag är så glad att ha er som vänner och "valpköpare" <3

      Kramar Susanne

      Radera
  3. Så roligt Susanne, GRATTIS! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Ewa.....jag är såå glad :)

      Kram Susanne

      Radera
  4. Stora grattiskramar Susanne <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Camilla <3
      Jasså, det var till att vara uppe i tid 04.00...du kunde väl ringt, jag brukar vakna vid ca 03.00 och äta frukost 04.00 :D ;)

      Kram Susanne <3

      Radera
  5. Haha, uppe i tid... jag hade ju sovmorgon idag :-D
    Hade jag bara vetat att du var lika morgonpigg så hade jag ringt :-D ;-)
    Kram från tuppväckaren <3

    SvaraRadera