torsdag 26 juni 2014

Vet inte vad jag skall göra

Imorgon slutar jag mitt vik på Fyrens fsk men dom vill gärna ringa efter vecka 32 om det dyker upp nya jobb......älskar ju denna förskolan och stannar mer än gärna.
Så fick jag plötsligt ett kanonbra erbjudande från en trim och spa-salong (som jag hälsade på för några månader sedan) om att utbilda mig till "hundfrisör" och sedan jobba på en salong i Långedrag........nu vet jag varken ut eller in, men jag kommer att åka till salongen och jobba på onsdag och sedan blir det att vända och vrida på allt för att förhoppningsvis ta rätt beslut i slutändan.

Nu får Mini avlastning på dagarna då hon mer än gärna lämnar över ansvaret för valparna till pappa Baly och tant Kompiz, vilket de älskar.


Försiktigt så du inte ramlar nu

Pappa Baly med son och dottern

Puss på dig 




7 kommentarer:

  1. Så mysigt med alla dessa små <3
    Klart du ska ta "hundjobbet" ;)

    Kram på er, Nina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tycker du det Nina.......det är svårt :)

      Kramar till er <3

      Radera
    2. Jaaa, självklart - Tänk att få jobba med det man tycker om mest :)

      Du kommer att göra succé där med all din hundkunskap.

      Lycka till Nina

      Radera
  2. Vilka sötnosar, hela högen :) Svårt val du passar perfekt för båda jobben, du får sova på saken ;)
    Kramar från mig till dig <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Pia, det blir nog några smått sömnlösa nätter innan jag har bestämt mig....blir ju längre resor och dagar (tänker på L och S).

      Kramar <3

      Radera
  3. Åååå vilka goa "barnvakter".De ser ut att gilla uppgiften :)).Följ ditt hjärta i jobbvalet!
    Kramar Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Maria, ja det får väl sjunka in lite så får vi se :)

      Kramar <3

      Radera