måndag 28 juli 2014

Veteran

För inte så länge sedan tog jag och Mikael bilen till Flen för att hämta hem våran efterlängtade lilla eurasiervalp på Lovely Megan's kennel.
Resan gick bra och vi fick med oss en bedårande liten tik hem.
Denna lilla valpen följde mig vart jag än gick och vi var på div. kurser och utställningar......att visa upp sig på utställningar var grejer det. Med flera BIS-placeringar på inoff:ar och strålande resultat på officiella så blev hon Svensk utställningschampion på självaste nationaldagen 2009 i Vänersborg.

När jag under ett halvår skulle jobba extra på en förskola så satt hon vid grinden i ur och skur trots att husse gjorde allt för att locka in henne, men hon satt där hon satt tills matte kom hem.

Hon fick hennes första kull den 10 juli 2011 då fem ståtliga herrar såg dagens ljus och där en av gossarna, Kitunes Michael Jackson "Hilding" är pappa till vår senaste härliga kull.

Den 25 augusti 2012 föddes "sångarna" där Kitune's Celine Dion "Humlan" är kvar här hemma, en trygg och go hund som älskar hennes mamma över allt annat.

Den senaste och sista kullen efter denna skönhet föddes den 3 april 2013 där Kitune's Lovely Anglina "Lexit" bor kvar hos oss, världens kramigaste hund.

Jag har också lyckan att ha avelsrätten på vackra Kitune's Lovely Onza "Onza" från samma kull som ägs av Anette och Lars


Lovely Megan's Angelina Jolie, denna underbara hund har idag blivit veteran och fyller då 8 ÅR......8 ÅR hur gick det till.

GRATTIS MIN ÄLSKADE,UNDERBARA, ALLDELES SPECIELLA ANGIE, LOVA MIG MINST ÅTTA ÅR TILL!!!!

BIS 2 på SSUK:s Officiella utställning


3 kommentarer:

  1. Fina goa Angie�� Grattis från Zacco m familj��
    Kramar å nospussar

    SvaraRadera
  2. Grattis finaste och goaste Angie!!Hoppas matte bjudit dig på något riktigt smarrigt idag!! <3 Kramar Maria

    SvaraRadera
  3. Grattis till fina Angie <3

    Nina med flock

    SvaraRadera