torsdag 2 april 2015

På G och besök

Idag har det varit jobb 06.30-13.30 och sedan fick vi trevligt besök från Norge då Happy med familj var här.
Det var inte bara jag som tycket det var mysiga gäster
 
Baly med sonen Happy
 
Happy vann hans första lydnadstävling förra helgen och fick jättemycket beröm av domaren
Duktig kille och duktig matte Tessan

Nu har jag och mina små kärlekar varit ute och röjt lite i trädgården....men någon vidare hjälp av dom fick jag inte
 
 
Men nu tackar jag för mig och vinglar iväg på min tur till Blåkulla för att festa med alla härliga kärringar
Håll i hatten för nu är jag på G, wohooo
 
 
 

 

 
 

2 kommentarer:

  1. Jag blir lite sen, men jag kommer :) Vilka härliga bilder!!
    Syns vi inte ikväll/natt så önskar jag dig en riktigt Go
    och Glad Påsk!
    Kramen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så rolig kväll det blev på Blåkulla Pia :D

      Kram

      Radera