tisdag 19 maj 2015

Skvallerträning

Är jätteglad över gårdagens socialträning med Lizzie.
Vi tog som vanligt med henne och Corazón när vi skulle handla (jag står utanför affären med hundarna och Mikael handlar mat).
Lizzie kan ju vara väldigt försiktig när det gäller främmande människor, vilket egentligen inte spelar någon större roll, men jag vill inte att hon skäller på folk.
Igår utan någon plan innan så berömde jag henne mycket med pussar och lek så fort det kom någon som hon tittade på och sedan tog kontakt med mig......jag har hittat träningsmetoden för godingen, SKVALLERTRÄNING.
Hon var superduktig och jag var så stolt över henne <3

Corazón bryr sig inte om något, helt orädd för allt och alla <3

Mina små hjärtan <3
 
 
Idag står det Cardio på träningsschemat så antingen blir det PW 1 timma eller cykling 1 timma
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar