måndag 19 maj 2014

Dom kom med blixtrar och dunder

Här tänkte jag få uppdatera er med helgens roligheter, men det blev bättre än så....men jag startar ändå med att informera er om att jag har haft en kanontrevlig helg i Göteborg på instuktörsutbildningen, men det är både en och två gånger jag undrar vad jag gett mig in på.
 
"Säckgruppens" grupparbete där det dök upp många viljor och bra diskussioner



 
 
Så i lördags var Kitune's Jill Johnson "Jill" och Kitune's Lovely Onza "Onza" på den officiella utställningen i Hässleholm, där Jill fick excellent med CK och vidare blev vidare Btkl 2 med RCERT och CACIB och Onza fick excellent med CK och vidare blev Btkl 5!!!
GRATTIS Hasse, Nettan, Anette och Lars till kanonfina resultat!!!
 
Jill <3
 
Onza <3
 
 
Så till dagens stora roligheter.....till årets första åska födde Mini Kitune's första Mystical-kull, två underbart söta små valpar, 1 tik och 1 hane.
 
Klockan 15.45 startade krystvärkarna
 
Två små kärlekar under den varma goa värmelampan <3 <3
 
Alla tre ligger nu och sussar gott
 
 
 

 



6 kommentarer:

  1. Stort Grattis till de små sötnosarna!! Ska bli spännande att följa deras utveckling framöver...du får lova att vara flitig med kameran! :) Här väntas det också smått om några veckor...Jamaica är dräktig och jag längtar! Kramar Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Maria!
      Vad roligt, håller tummarna för att allt går bra för lilla Jamaica.

      Kramar Susanne

      Radera
  2. Det är helt galet - vad går du på för bensin ;)
    Det verkar vara kul och intressant med instruktörsutbildningen.

    Så till det bästa - GRATTIS till de små och fortsatt lycka till :)

    Må så gott och ta hand om dig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Nina!
      Jag "går på" att jag har roligt :)

      Kramar Susanne

      Radera
  3. Grattis till minisarna :) så mysigt det ser ut när de ligger så tätt ihop <3

    Ha det gott!

    Kram <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Camilla!
      Ja, dom är så goa <3

      Kram <3

      Radera