torsdag 22 maj 2014

Protein-kick

Nu har jag och Humlan varit på dagens joggingrunda.
Jag tar med mig Humlan och Lexit varannan gång när jag springer (man blir lite knäpp av alla hundböcker jag läser, när man förstår hur otroligt viktigt det är med den fysisk biten, så skulle jag nog inte kunna med att ge mig ut för att jogga utan hund längre).
Angie som blir veteran om någon månad får nöja sig med koppelfria promenader likaså kleinarna.
Det märks allt att sommaren är här.....man behöver inte vara orolig för att man inte får i sig tillräckligt med protein under joggingturerna, undra hur vegetarianer löser detta, ja, ja, allt är ju eko och djuren har ju troligtvis haft ett gått liv innan iaf ;)

Så har tvillingarna blivit 3 dygn och dom växer så det knakar, dom är så galet söta <3 <3
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar