måndag 26 maj 2014

Helgen

En kanonhelg är till ända och jag vill börja med att ännu en gång tacka mina underbara barn för gåvorna på morsdag, ni mitt allt <3

Det har varit en lugn och skön helg med lite start av trädgårdsprojekt (jag var orolig att jag inte skulle ha något projekt i trädgården i år, men det löste jag snabbt ;) ), cykelturer med Leo och Simon mm.

Det har även skett parning mellan Nosa och Baly, så till slutet av juli hoppas vi på Kleinvalpar igen :)

Vem kan motstå en sån här skojig kille ;)
 
 
Kitune's Jill Johnson och Kitune's Lovely Onza har varit på inoff utställning i Svenljunga där Onza placerade sig som BIR, BIG 1, BIS 4!!!!
JätteGRATTIS till ett superfint resultat Anette och Lars.
Jill var inte riktigt på hugget denna dag men strålande vacker ändå och fick excellent med HP.
 
Onza BIS 4 (foto Jeanette Dyberg)

 


 

2 kommentarer:

  1. Tack :) och jag kan meddela att damens mage mår betydligt bättre idag. Nu är hon en lycklig, trött och blöt hund efter kvällens bad och bus i sjön :)

    Kram <3

    SvaraRadera