lördag 11 januari 2014

Grr

Nu har jag haft ont i ryggen i fem dagar och har nu helt tappat sugen för detta.....stackars er med ständig värk!
Enveten som jag är så drog jag på mig joggingkläderna för en lugn och stillsam joggingtur (det fungerade i onsdags).
Jag har ALDRIG någonsin gett upp när jag har varit ute och sprungit.

Med spotify i lurarna (runkeepern satte jag inte på då turen varken skulle bli lång eller snabb), tog jag de första stegen....aj....aj.....jag kom till brevlådorna, då blev det stopp.
Jag skall bespara er de ord som mumlades fram där jag sakta, sakta tog mig hemåt igen, grrr!!

Nu blir det varm vetesäck och (inte så illa) Bengans Boys på tv:n

Bjuder er på lite bilder från morgonens mysiga stund med tre av mina godingar.
Regnet föll så linsen blev blöt men dom blev okej ändå :)

Kompiz

Lexit

ÄLSKAR att vara vid vattnet och bara lyssna på vågorna, såå rofullt

Sötis

Tre små rumpor i vädret
 -Jag kommer matte!!

Finns nog ingen ras som ser så glad ut som Kleinspitz

..och fämst då lilla Kompiz som alltid har ett leende på läpparna

Det slutade väl, men så nära att Baly hamnade i vattnet

Då får man ta till en ny teknik när man möts....håll till vänster

Sötnötar <3

Sätt nu på tv4 och njut av riktig tv ;)













7 kommentarer:

  1. Ajdå, inget vidare alls du, har du inget liniment hemma. Helst heat lotion, den är bäst, så kanske du blir bättre.
    Sköt om dig!
    Kramen

    SvaraRadera
  2. Ja, Heat lotion är absolut bäst....men dessvärre slut, det får bli till att ta till liniment :)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Sååå avis på er närhet till havet ;)

    Ta hand om dig, Nina

    SvaraRadera
  4. Du måste komma hit och hälsa på Nina :)

    Kram <3

    SvaraRadera
  5. Din stackare, lider med dig. Hoppas du snart blir kvitt eländet!
    Kramar <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu är det mycket bättre, gött é dé!!

      Kram <3

      Radera