onsdag 8 januari 2014

Vad hände?

Att vakna några gånger per natt det hör till, det gör jag alltid.....att Simon kommer över till oss varje natt, det hör också till (de gånger han har sovit i hans egna säng en hel natt, dom gånger kan jag räkna på min högra hand).
Inatt stensov jag från 21.30 tills Mikaels klocka ringde vid 04.30 och inte nog med det, så somnade jag om igen och sov till min klocka ringde klockan 05.45.
När jag då tittar i sängen finns ingen liten Simon där, utan han snusar gott i hans egna säng.....hmm, vad händer :)

En stackars drogad valp som sov gott länge och väl i denna ställning....men det kan jag lova, vi körde inte näsan i Mikaels skor innan vi lade oss iaf ;)
God morgon alla!!

1 kommentar:

  1. Haha, vad härligt!! Vi har samma pryl här, inte en natt utan att vi hämtar Linus, det får ju bli så när han inte har någon fot på natten ;) Å de gånger som han har legat kvar, typ 3 då undrar man nästan vad som är fel.
    Ha en härlig dag, och du, hoppas att den lille godingen på bilden inte fick för svåra skador ;)
    Kramen

    SvaraRadera