onsdag 24 juni 2015

Gårdagen

Igår startade jag morgonen kl 05.15 på gymmet och klockan 9-12 befann vi oss i Varberg igen där Simon tränade friidrott medan jag och Lizzie tränade lite agility och senare tog en prommis.

"Matte, du behöver inte följa med, jag kan själv!"

"Här är bästa platsen för att spåna på kaninerna matte, jag ser as-många"

Så blev det ännu en tur till Varberg på kvällen då det var ringträning klockan 18 vid Ankaret.
Jag kan lova att det var inte bara en som hade dragit på vinterjackan igen.......shit vad kallt det var!
Men vi hade som vanligt jättetrevligt och nu hoppas vi på många fina utställningsresultat i Borås till helgen.

Här är 9 av de 13 hundarna och visst ser det snyggt ut
Man kan klicka på korten för att se större format

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar