måndag 8 juni 2015

Jakten på köttet

Mikael grillade igår och efter maten lämnades två rejäla köttbitar till Rasmus (ja, jag vet....obevakade på bordet).
Det tog inte många sekunder innan Nickie var uppe på bordet och stal den ena köttbiten, for runt med en vilt jagande husse i hasorna.
När tjuven var fångad, såg hon sig direkt som förlorare i detta drama och släppte köttbiten, men innan husse hinner böja sig ner för att ta upp den så har lilla mini Corazón satt tänderna i den och jakten är igång igen.
Lilltjuven är fångad men denna damen låter sig inte se sig besegrad utan talar bestämt om för husse att denna köttbiten släpper jag ALDRIG!
Vet ni vad.......husse vann och plutten fick se sig besegrad ändå :)

Önskar jag kunde bjuda er på en bild av detta men tyvärr så var jag inte själv hemma när det skedde......men jag hade önskat såå att få se det ;)

2 kommentarer:

  1. :D Jag kan definitivt se detta framför mig!!!! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha, jag hade så gärna önskat att jag var hemma så jag kunde se det :D

      Radera