måndag 22 juni 2015

Midsommarhelgen

Vips så var även midsommarhelgen över.
Vi har haft en underbar helg trots att jag (vilket var självförvållat) drog sönder ryggen på gymmet på midsommaraftons morgon. Det var som att sticka en kniv i ryggen på mig vid varje andetag, när jag vred på mig, satt "fel" eller gick.
Att jag sedan "drog upp" det igen vid två tillfällen var ju mindre bra, men så igår (söndag) släppte det och idag känner jag nästan ingenting.
Jag kommer inte köra underkroppen som planerat idag, med det blir till att köra cardio iaf.

Midsommar vid Norvalla IP
Jag och Mikael har bänkat oss för fika

 
 
Chanique och Rasmus
 
Med spel och sång kom midsommarstången
 
Inget dansande för mig i år, men Leo och Simon var uppe med kompisar och tog sig några rundor
 
Efter en massa god mat blev det krocket mm
 
På midsommardagen kom Julia, Johan och deras hundar Ester, Toya och Lina på besök <3

 
 
I övrigt så har vi spenderat flera timmar nere vid havet, men fråga mig inte vad som har hänt för vid ett flertal tillfällen så har jag varken haft kamera eller mobil med mig.....skärpning skall ske ;)
 
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Så härligt! Ja både midsommarfirande och att inte alltid vara nåbar eller fota. Att vara här och nu och ha bilderna för sig själv.
    Kramen Pia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Helt rätt Pia :)
      Efter det att Simon fick ITP så blir jag galen om jag råkar glömma mobilen när han inte är med och sedan har det liksom bara blivit en grej att den alltid skall vara med........men tycker precis som du, behöver inte alltid vara nåbar och bilderna har man ju ändå :)

      Radera